بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی دیده می شود امید به زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی دیده می شود امید به زندگی

"در گذشته برای یک مدت طولانی، من احساس هیچ وقت در راه رفتن توسط پای من خوب است، من حاضر به درایو بدون توجه به جایی که من می خواهم برای رفتن بود." میلر است که یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی به ما گفت، او همچنین گفت که تا زمانی که در حال حاضر او شروع به متوجه شدم که راه رفتن مانند یک فرد عادی بسیار هیجان انگیز است.
میلر، در حال حاضر 45 سال سن، او یک فرد روشن و شاد از استرالیا است. در 38 سال گذشته، او شده است در انسولین تکیه برای حفظ زندگی خود را به دلیل دیابت (او به عنوان دیابتی تشخیص داده شد زمانی که او تنها 7 سال داشت).
در سال 2005، او در بر داشت یک توده از فوم در ادرار خود، در عین حال، فشار خون بالا رفت و حتی تا 200/120 در اوج. پس از آن بیماری خود بدتر و بدتر می رود، کراتینین سرم تا 1500umol / L به سرعت، به طوری که او را به دیالیز صفاقی.
اما همانطور که همه ما می دانیم، به عنوان یک دیابتی عروق خونی خود بسیار آسان است به می رود اسکلروز بنابراین او می تواند زمان طولانی دیالیز را ندارد. چه بدتر، انواع بسیاری از عوارض ناشی از ارومیه، مانند کم خونی، فشار خون بالا، تهوع و فاقد قدرت، یک به یک رخ داده است. "شما می دانید، در آن زمان، من واقعا می خواهم به بیرون رفتن برای پیاده روی اما من نمی توانم، من حتی نمی تواند حرکت کند، که واقعا برای من دردناک است." میلر با چشمان متاسفانه گفت. اما پس از مدت کوتاهی، چشم خود را پر از امید و گفت: "با تشکر از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، آن را برآورده امید من با درمان شگفت انگیز آن است. و در حال حاضر من می توانم روی پای خود من دوباره به راه رفتن. "
پس از یک دوره درمان، سطح کراتینین سرم خود شده است قطره 850umol / L، فراز فشار خون خود را به 140/70 و شاخص های دیگر نیز به حالت عادی به تدریج بازگشت. ما واقعا امیدواریم که او و افراد دیگر مانند او به زندگی عادی در آینده نزدیک عقب.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: